KIEK

maart 29, 2010

Meissen – rechaud

Meissen porseleinen rechaud

9 reacties »

  1. hoe kunstig wordt hier alles warm gehouden, bk! 🙂

    die bloemekes op dat porseleinen raster ..

    ongelooflijk knap gemaakt!!

    ik kan warmpjes mijn bed in, voor zoete dromen .. :-)))

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 29, 2010 @ 0:56 am | Beantwoorden

  2. nog nooit van meissen gehoord ..
    is denk ik ook niet aan mij
    besteedt , dit soort antiekieteiten ..
    wat een woord weer hahahahahahaha …;)

    Reactie door lenie — maart 29, 2010 @ 6:47 am | Beantwoorden

  3. is dit echter meissen ?
    wat mooi om te zien,
    ik heb eens ooit een vriendinneke gehad met de naam meysen…..

    zou dat verre familie zijn geweest 🙂

    erg mooi boomkruiper,
    ben je naar een museum geweest ?

    Reactie door ♥ klaproos — maart 29, 2010 @ 7:54 am | Beantwoorden

  4. Top, de eerste foto is heel breekbaar. Klasse!
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — maart 29, 2010 @ 8:48 am | Beantwoorden

  5. Ik weet helemaal niets van aardewerk, maar blogs erover vind ik altijd interessant. Wat is dit voor ‘ding’: een vaas???

    Reactie door Hendrika — maart 29, 2010 @ 9:24 am | Beantwoorden

  6. Apart van toch wel mooi te zien

    Reactie door antsje — maart 29, 2010 @ 11:16 am | Beantwoorden

  7. Een kunstig ding en mooi vastgelegd.

    Reactie door Jetske — maart 29, 2010 @ 16:12 pm | Beantwoorden

  8. Nee, zo leer je nog eens wat.
    Mooi ding!

    Reactie door Renesmurf — maart 29, 2010 @ 22:55 pm | Beantwoorden

  9. Mooi is het rechaud. Fijntjes dat raster met de bloemetjes.

    Reactie door willy — maart 30, 2010 @ 13:19 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

