KIEK

mei 28, 2008

Stephan …

4 reacties »

  1. I.v.m. een storing op mijn weblog ben ik wat achterop met het lezen van de diverse weblogs. Nu mijn weblog weer draait, ben ik maar weer even op pad gegaan om een rondje te lezen en te kijken.

    Ik had er al een paar gezien bij HP-tje, maar jij hebt ook een prachtige serie gemaakt van de kunstzaagwedstrijd. Je oog voor detail is weer ongeëvenaard. 🙂

    Ook je foto’s van de broertjes is prachtig. Ook hier springen de details er weer uit. Mooie mannetjes! Stephan is net zo oud, nou ja … jong eigenlijk, als Tijmen.

    OT: Zo’n enorme zwerm spreeuwen lijkt me inderdaad machtig! Daar wordt het weer hoog tijd voor. 🙂

    Reactie door Jan K. — mei 28, 2008 @ 22:23 pm | Beantwoorden

  2. Mooi portret van een leuk mannetje!

    Reactie door Sylvia — mei 28, 2008 @ 23:25 pm | Beantwoorden

  3. “kids at play”, bijna altijd geslaagd !! Mooie framing en kleurencombinatie.

    Reactie door Jan — mei 29, 2008 @ 22:01 pm | Beantwoorden

  4. Wat een levensvreugde heb je hier verbeeldt ans, ik word hier heel vrolijk van *Ü*

    Reactie door Corrie — juni 1, 2008 @ 22:40 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.