KIEK

maart 18, 2016

Het Atlas Theater

1g

De opening van het rechts naast het ‘Wildlands Adventure Zoo’ gelegen Atlas Theater staat gepland in oktober 2016 

1e

Abseilers leggen momenteel een zogenaamd groendak aan op het multifunctionele theater, een waar kunststukje.

Wilde bloemen, kruiden, grassen en planten vormen in de toekomst tesamen een soort van alpenwei

1b

De totale oppervlakte van het dak is bijna net zo groot als een voetbalveld

1ba

Kan me nu al verheugen op dit straks bloeiende daktuintje  🙂

 

 

9 reacties »

  1. Kijk nu al uit naar je foto’s van een bloeiend dak 😉

    Reactie door Frans — maart 18, 2016 @ 9:38 am | Beantwoorden

  2. ’s zomers bloemen en ’s winters skiërs…….. dat is inderdaad multifunctioneel!!
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — maart 18, 2016 @ 11:21 am | Beantwoorden

  3. Toe maar … meteen nog een nieuw theater ook, het kan niet op in Emmen.
    Ik ben benieuwd of dat groen dak echt tot bloei komt, want dat valt volgens mij nog wel eens tegen bij groene daken.

    Reactie door Jan K. alias Afanja — maart 18, 2016 @ 11:30 am | Beantwoorden

  4. Dat wordt fantastisch!

    Reactie door natuurfreak — maart 19, 2016 @ 1:19 am | Beantwoorden

  5. Dit wordt straks een publiekstrekker van jewelste. Geweldig. (Komen er berggeiten op dat dak?)

    Reactie door tagrijn — maart 21, 2016 @ 13:44 pm | Beantwoorden

  6. Al die 3 gemiste logjes over Wildlands zijn echt mooi en interessant

    Reactie door marjoleintjevanhetpleintje — maart 21, 2016 @ 15:41 pm | Beantwoorden

  7. Het ziet er allemaal wel heel mooi uit. Toch maar een keer naartoe. Ik zal me alvast voorbereiden op de hoge toegangsprijs. 😉
    Dat mannetje wat op het dak naar jou zit te gluren is wel een gave foto geworden.

    Reactie door Jetskefotografie — maart 21, 2016 @ 22:14 pm | Beantwoorden

  8. in de zomer een prachtig bloeiende alpenwei ..
    en in de winter een heerlijke skischans?? 😀

    brrrr .. duizelingwekkende beelden van jouw alpinisten, bk! 😉

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 22, 2016 @ 0:09 am | Beantwoorden

  9. Ahh, de (hoofd?)ingang van Wildlands is aan het nieuwe plein zie ik. Ik vroeg me al af of dierentuinbezoekers nog wel het centrum gaan bezoeken, met de ingang op deze plek wel veronderstel ik – ik ken de nieuwe situatie ter plekke niet.

    Reactie door Hendrika — maart 25, 2016 @ 12:58 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

