KIEK

augustus 27, 2015

Ter Apel

4

Klooster Ter Apel

Een bezoek waard!

5

7 reacties »

  1. Daar wil ik ook nog eens heen als ik in Drenthe ben…je maakt me nieuwsgierig

    Reactie door marjoleintjevanhetpleintje — augustus 27, 2015 @ 21:49 pm | Beantwoorden

  2. Wat heb je prachtig gebruik gemaakt van het licht.

    Reactie door natuurfreak — augustus 27, 2015 @ 22:59 pm | Beantwoorden

  3. dat is hier een goddelijk spel van licht en ..
    beleving, bk! 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — augustus 28, 2015 @ 0:07 am | Beantwoorden

  4. Ans dit is PRACHTIG! zo mooi vzn belichting hier. zou ik ook wel eens willen kijken.

    Gr. Frans

    Reactie door Frans — augustus 28, 2015 @ 14:53 pm | Beantwoorden

  5. Ik ging even terug in tijd…….5 jaar na het bezoek van de Kruisheren weer in het Museumklooster.
    Het zag er zo bekend uit, maar het is toch anders. Mooi standpunt Ans. Gr Jan W

    Reactie door J©NW — augustus 28, 2015 @ 15:24 pm | Beantwoorden

  6. Ik ben er nog nooit geweest, hoor er wel altijd positieve verhalen over. Even kijken of ik je geheimzinnige foto van een aantal jaren geleden terug kan vinden, die was heeel bijzonder. Jammer dat je er destijds geen prijs mee won.

    Reactie door Hendrika — augustus 29, 2015 @ 21:07 pm | Beantwoorden

  7. We zijn er geweest, maar toen was het klooster dicht. Als ik jouw serie zo zie dan moeten we op herhaling. De eerste foto vind ik klasse door de lichtinval.

    Reactie door Jetskefotografie — augustus 31, 2015 @ 22:14 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

