KIEK

februari 11, 2015

Uitpuffen?

ww3

Kom dan naar de Drentse veenkoloniën  🙂

9 reacties »

  1. Deze hoeft geen toelichting; mooi al die grijstinten

    Reactie door Peter Marcuse — februari 11, 2015 @ 15:36 pm | Beantwoorden

  2. Heel speciaal en mistig nog even en dan volgt een kleurexplosie

    Reactie door natuurfreak — februari 11, 2015 @ 16:37 pm | Beantwoorden

  3. fiftie sjeeds of greej…..
    oooh maai koodness, wat mooi, ik denk dat ik deze film véél liever zie 🙂

    Reactie door klaproos — februari 11, 2015 @ 18:11 pm | Beantwoorden

  4. Wel snel zijn, want voor je het weet staan er 50 windmolens, weg eindeloze horizon… 😦

    Reactie door Hendrika — februari 11, 2015 @ 18:26 pm | Beantwoorden

  5. Mooi met de overgangen van donker onderaan naar het witte van de lucht.

    Reactie door Jetskefotografie — februari 11, 2015 @ 21:08 pm | Beantwoorden

  6. Onthaasten in deze prachtige wereld.

    Reactie door gewoonhanny — februari 11, 2015 @ 23:40 pm | Beantwoorden

  7. pas op, pas op, pas oppppppppp ..
    aan de kant, want ik ben daar! 😆

    ik ga mijn motoren starten, bk!
    neenee, niet van dat wiebelgatje, want stel je voor dat ’t in panne zou vallen! 😉

    of ..
    zou ik mijn vleugelkes aantrekken, want ik wil écht niks missen. 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — februari 12, 2015 @ 0:25 am | Beantwoorden

  8. Een mooie manier om een kleine wereld groots weer te geven.
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — februari 12, 2015 @ 9:35 am | Beantwoorden

  9. Heel erg genoten van al die Drentse activiteiten, dus niets uitblazen :-0

    Reactie door marjoleintjevanhetpleintje — februari 23, 2015 @ 20:17 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

