KIEK

december 2, 2013

Verte

age5

Zonsondergang landschap Ees – Drenthe

age6

9 reacties »

  1. Meestal houd ik meer van kleurenfoto’s, maar de zwart-witte vind ik heel mooi!

    Reactie door gewoonhanny — december 2, 2013 @ 0:55 am | Beantwoorden

  2. De zwarte heeft iets mysterieus….zo van…wat gaat de nacht ons brengen ????

    Reactie door marjoleintjevanhetpleintje — december 2, 2013 @ 8:03 am | Beantwoorden

  3. Ik ga helemaal voor de zwart witte Ans, nou ja, niet helemaal. ‘k Zou ‘m afsnijden bij de eerste donkere lijn boven het veld….
    Maar ik weet dat jij dat zeker niet wilt, want je houd er echt van de zon op deze manier te fotograferen. En waarom ook niet?.
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — december 2, 2013 @ 10:13 am | Beantwoorden

  4. Ik kan geen keuze maken, Ans. Enerzijds vind ik de warmte van het licht op de eerste foto erg mooi, maar het gemis daaraan geeft de tweede foto juist ook weer iets … Kortom: ik vind ze allebei mooi.

    Reactie door Jan K. alias Afanja — december 2, 2013 @ 20:34 pm | Beantwoorden

  5. Wie zou het in zijn hoofd halen om iets te doen met een afdekzeil? Jij wel natuurlijk. Heel bijzonder. Mooi is dit.

    Reactie door tagrijn — december 2, 2013 @ 21:12 pm | Beantwoorden

  6. heel roosmantisch boomkruiper,
    ik wil daar wel wandelen met mn lief:-)
    de ondergaande zon tegemoet:-)

    Reactie door klaproos — december 2, 2013 @ 21:38 pm | Beantwoorden

  7. Goed dat je dat gekiekt hebt want de zon zal niet meer schijnen en de mist zal ons overvallen en nadien sneeuw en ijs.Afwachten maar hou de camera maar klaar.

    Reactie door natuurfreak — december 2, 2013 @ 21:48 pm | Beantwoorden

  8. ik val voor de kleurenversie, bk alhoewel jij de zwartwit versie óók bij mij aan de muur mag komen hangen, hoor!

    ja, zelfs zonder ringetje! 😉

    Reactie door ccurieuzeneuzemosterdpot — december 3, 2013 @ 0:20 am | Beantwoorden

  9. Ik vind beide foto’s mooi , maar ik ga geloof ik voor de zwart/witte

    Reactie door antsjetiek — december 3, 2013 @ 9:29 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

