KIEK

december 4, 2012

Phasianus colchicus (2)

aw4a

Fazant – Drenthe

8 reacties »

  1. stond ik hier enkele minuten geleden al perplex,
    ik sta het nu nog meeeeer! 😯

    ik vraag mij af over welke toverkunsten jij beschikt, bk? 😀

    moet je die goddelijke kleuren eens zien ..

    *zwijmel*

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — december 4, 2012 @ 0:55 am | Beantwoorden

  2. wowww

    wat een prachtig dier is het toch,

    ik schrik me altijd hélemaal dol als ze onverwacht opvliegen, maar
    deze…..
    die had geen zin om te gaan zeker:-)

    mooi hoor boomkruiper.

    Reactie door klaproos — december 4, 2012 @ 8:38 am | Beantwoorden

  3. Ongelooflijk mooie kleuren! Van een afstand al mooi, maar van dichtbij nog mooier!

    Reactie door gewoonhanny — december 4, 2012 @ 9:55 am | Beantwoorden

  4. Mooi opgemaakt oog…een kunstwerkje op zich!
    Prachtige foto Ans. Top! Gr Jan W

    Reactie door J©NW — december 4, 2012 @ 10:26 am | Beantwoorden

  5. Wat een fantastische foto..Prachtige kleuren en wat kijk hij argwanend.Wie kan nu toch zo’n mooi dieren afschieten?Ik zou het niet over mij hart krijgen.

    Reactie door natuurfreak — december 4, 2012 @ 12:16 pm | Beantwoorden

  6. Oh dat prachtige fluwelen verenkleed!

    Reactie door Willy — december 4, 2012 @ 12:31 pm | Beantwoorden

  7. Ik zit met mijn mond open deze foto te bewonderen!

    Reactie door Mijnnikonenik — december 4, 2012 @ 13:39 pm | Beantwoorden

  8. Wat staat hij er prachtig op!
    De glans en de tekening in de veertjes zijn onovertroffen.
    U is een geluksvogel, mevrouw boomkruiper. 🙂

    Reactie door Jan K. alias Afanja — december 4, 2012 @ 14:03 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

