KIEK

april 27, 2012

Vogelverschrikkers!

Pas gezaaid! – Buitengebied Borger (Dr.)

12 reacties »

  1. hihi,
    ik hoop dat het werkt boomkruiper,
    want vogeltjes zijn wel errrrrrrrg slim hé:-)

    Reactie door klaproos — april 27, 2012 @ 6:45 am | Beantwoorden

  2. Dat `klappert` vast goed !
    Zeker uit ervaring van echte vogeverschrikker naar klapperhekje ?
    Grappigg om te zien.
    Fijn weekend

    Reactie door marjolein vh plein — april 27, 2012 @ 8:10 am | Beantwoorden

  3. Hopelijk werk het en gaan de zakken niet vliegen en een eigen leven leiden.Ik vind de echte vogelverschrikkers toch heel wat mooier en persoonlijker.Bij ons is er alle jaren een wedstrijd voor de mooiste,origineelste,kleurrijkste en daar zitten knappe dingen tussen.Ik zoek de foto’s eens op en toon ze je.Maar het belangrijkste voor de boer is natuurlijk dat ze werken.

    Reactie door natuurfreak — april 27, 2012 @ 8:15 am | Beantwoorden

  4. Er is nog een heel gebied beschikbaar waar ze geen last hebben van die spookverschijningen 🙂 Grappig deze vogelverschrikkers!

    Reactie door Monique — april 27, 2012 @ 8:45 am | Beantwoorden

  5. Waar blijft de romantiek? Stromannetje/-vrouwtje met vogels onder de hoed?
    Er wordt gerekend op een mooie opbrengst, gezien de zakken!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    Reactie door J©NW — april 27, 2012 @ 9:13 am | Beantwoorden

  6. En nu maar hopen dat het vaak hard waait. 😉

    Reactie door Jetskefotografie — april 27, 2012 @ 16:35 pm | Beantwoorden

  7. Je brengt me op en idee. Volgende week ga ik nl het gras inzaaien in de achtertuin.

    Reactie door TruusW — april 27, 2012 @ 23:05 pm | Beantwoorden

  8. blijven ze daarvan weg?

    ik ken alleszins 1 vogeltje die daar niet van schrikt!

    eentje die daar zelfs door aangetrokken wordt! 😆

    fijn weekend, bk!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — april 27, 2012 @ 23:31 pm | Beantwoorden

  9. Hahah moet lachen om de reactie van Neus 😉
    Ik vind het er ook een beetje armoedig uitzien, niet mileu vriendelijk ook.
    Zie hier ook niet echt vogelverschrikkers, wel een stok met een blauwe lap.
    Gezellige koninginnedag en groetjes

    Reactie door Tiny — april 29, 2012 @ 18:12 pm | Beantwoorden

  10. Dan vind ik een echte vogelverschrikker toch veel charmanter .

    Reactie door riet — april 29, 2012 @ 19:54 pm | Beantwoorden

  11. Ik waande mij in Afrika met al die plastiekzakken aan de draad. Daar hangen de zakken tot in de bomen. Afschuwelijk vind ik dit en zeker niet groen bewust.

    Reactie door mijnnikonenik — april 30, 2012 @ 11:03 am | Beantwoorden

  12. Mooie installatie; momumentale vormgeving in de landbouw_Peter Marcuse

    Reactie door Peter Marcuse — september 22, 2012 @ 9:15 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

