KIEK

maart 30, 2012

Lofarzone

9 reacties »

  1. lofharzone??
    ik zeg hemelse sferen boomkruiper:-)
    wow, wat een gaaf gevoel zal e dat geven hier,

    * hoor ik de roerdomp*

    Reactie door klaproos — maart 30, 2012 @ 23:05 pm | Beantwoorden

  2. google heeft mij moeten helpen bij het woord ‘lofar’.

    vanaf nu weet ik waar ik mijn antennes op moet richten! (alsof ik dat al niet wist?) 😉

    deze foto bevestigt nogmaals (alsof ik ook dàt nog niet wist) dat jij hulp krijgt van bovenaf! 😀

    ‘stralend’ weekend, bk! 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 30, 2012 @ 23:37 pm | Beantwoorden

  3. ik weet niet of jij het al weet .. 😀

    maar we zitten sinds kort in het zomeruur? 😉 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 30, 2012 @ 23:38 pm | Beantwoorden

  4. Dat is een engelenhemel met een gouden land eronder!

    Reactie door mijnnikonenik — maart 31, 2012 @ 8:36 am | Beantwoorden

  5. Prachtige landschapsfotografie.
    Wens je een fijn weekend.
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — maart 31, 2012 @ 10:11 am | Beantwoorden

  6. Ik sluit me bij reactie nr.5 aan!

    Reactie door Peter Marcuse — maart 31, 2012 @ 10:24 am | Beantwoorden

  7. Mooi hoe die witte wollige wolken in die vriendelijk blauwe lucht deels in het water worden weerspiegeld.

    Reactie door Jan K. alias Afanja — maart 31, 2012 @ 11:11 am | Beantwoorden

  8. Wat een plaatje..hier zou ik zonder morren een tijdje willen blijven zitten en genieten van het landschap

    Reactie door natuurfreak — maart 31, 2012 @ 16:41 pm | Beantwoorden

  9. Wat een mooi landschap is dit hè ?
    Hier val je stil bij bij zoveel schoonheid !
    Fijn weekend

    Reactie door marjolein vh plein — maart 31, 2012 @ 20:23 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

