KIEK

maart 15, 2012

De paden op …

Hunebed D21 Bronneger – Drenthe

7 reacties »

  1. Een fantastische foto! Weeral zo’n mooie kleuren en daar zijn die hunebedden weer. Ik vind dat zo geweldig dat dit in NL terug te vinden is!

    Reactie door mijnnikonenik — maart 15, 2012 @ 21:27 pm | Beantwoorden

  2. Het was genieten deze eerste echte lentedag!

    Reactie door Hendrika — maart 15, 2012 @ 21:31 pm | Beantwoorden

  3. Indrukwekkende geschiedenis in het landschap. Je kunt je bijna niet voorstellen dat onze voorouders deze stene hier hebben kunnen opstapelen.

    Reactie door tagrijn — maart 15, 2012 @ 21:50 pm | Beantwoorden

  4. Zo met die fietser erbij is goed te zien hoe groot die bomen en stenen zijn, mooi!
    Vanaf een mooie positie gemaakt.

    Reactie door Willy — maart 15, 2012 @ 22:18 pm | Beantwoorden

  5. De bomen zo nog zonder blad maken deze plaat heel bijzonder.
    Ik weet niet of deze foto vandaag is gemaakt, maar de jas kon in de wind er inderdaad nog wel bij aan.

    Reactie door Jetske — maart 15, 2012 @ 22:53 pm | Beantwoorden

  6. wacht ff, vers kropje sla ..

    ik kom eraan, want in zo’n bijzonder landschap wil ik ook de paden op! 😀

    (maar eerst mijne hunebedslaapzak nog zoeken ..) 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 16, 2012 @ 0:30 am | Beantwoorden

  7. Gisteren was inderdaad een ideale dag om de paden op en de lanen in te gaan. Ik voelde gisteravond aan mijn lijf, dat ik ook overdreven lang op pad ben geweest. Ik was zelfs zo moe, dat ik het eerste echte poollicht sinds lang heb moeten missen … 😦
    Die massieve stenen en die stoere, grillige bomen doen het samen weer erg goed op deze foto.

    Reactie door Jan K. alias Afanja — maart 16, 2012 @ 10:13 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

