KIEK

augustus 12, 2011

AegeanFolk – SIVO 2011

AegeanFolk – The Violin Player 

9 reacties »

  1. Een prachtige foto om je een mooi weekend te wensen Ans.
    Bij deze dus! Gr Jan W

    Reactie door J©NW — augustus 12, 2011 @ 17:01 pm | Beantwoorden

  2. Waaaauw….heb jij een toverdoos met de prachtigste vrouwen in je bezit 😉
    De één is nog mooier dan de ander
    Fijn weekend

    @ Heb gisteren nog in H`stede rond gestruind 😉

    Reactie door marjolein vh pl. — augustus 12, 2011 @ 17:30 pm | Beantwoorden

  3. Ola, ze worden mooier en mooier! 🙂 Wat een beauty!
    Een fijn weekend,
    groetjes

    Reactie door Dominic — augustus 12, 2011 @ 18:30 pm | Beantwoorden

  4. Zowel de vrouw als de foto zijn het bekijken weer ruimschoots waard.
    Maar er een mooi weekend van, Ans. Nog een paar dagen volhouden, daarna schijnen we voorzichtig te mogen (na)zomeren.

    Reactie door Jan K. alias Afanja — augustus 12, 2011 @ 19:05 pm | Beantwoorden

  5. hemels boomkruiper,
    bijna nét zo mooi als mijn vriendinneke:-)

    mijn eb en vloed:)
    xxx

    Reactie door klaproos — augustus 12, 2011 @ 23:56 pm | Beantwoorden

  6. Jij hebt je hartje kunnen ophalen hé boomkruipertje met zo’n mooie modellen?
    Fijn weekend hoor, geniet ook dààr van!

    Reactie door gerdaYD — augustus 13, 2011 @ 7:48 am | Beantwoorden

  7. Jij vindt de modellen aan de lopende band, een genietertje?
    Prachtig dit portret!

    Reactie door mijnnikonenik — augustus 13, 2011 @ 15:22 pm | Beantwoorden

  8. goh, wat ben ik blij dat ik een abonnement op dit blog heb, bk! 😀

    op die manier hoef ik niet in een lange rij te staan aanschuiven, om uiteindelijk van de winkeljuffrouw te horen te krijgen dat je blog al lang uitverkocht is! 😉

    fijne zondag, bk!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — augustus 13, 2011 @ 23:04 pm | Beantwoorden

  9. Vioolspeler, dacht ik? Maar ja, ik denk dat ik eerder geneigd ben deze foto te maken dan een van haar viool.

    Reactie door tagrijn — augustus 14, 2011 @ 14:21 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

