KIEK

juni 1, 2011

Ficedula hypoleuca

 Detail uit:

Bonte Vliegenvanger

9 reacties »

  1. Een bonte sprinkhaanvanger.

    Reactie door Hendrika — juni 1, 2011 @ 20:17 pm | Beantwoorden

  2. * van krukj e klont*

    maar boomkruiper, wat ben jij een geluksmazzelaar dat je dit hebt mogen zien, geweldig zeg,
    allen ehh ’t is wel een sprinkhaan hé,
    is het een bonte sprinkhaan vanger 🙂

    Reactie door klaproos — juni 1, 2011 @ 20:27 pm | Beantwoorden

  3. Zeer mooi met de prooi in de bek, een fantastische weergave!
    groetjes

    Reactie door Dominic — juni 1, 2011 @ 21:24 pm | Beantwoorden

  4. Dat lijkt me een voedzaam en lekker knapperig maaltje.
    Je hebt hier weer een geweldig moment kraakhelder vastgelegd.

    Reactie door Jan K.alias Afanja — juni 1, 2011 @ 21:53 pm | Beantwoorden

  5. Vliegenvanger zei je toch… haha sprinkhaantjesvanger dus.
    Prachtig gevangen! Voor jullie allebei. 🙂

    Reactie door Jetske — juni 1, 2011 @ 22:41 pm | Beantwoorden

  6. en dat is een hapje voor de kleintjes??
    ik hoop dat ze zich niet gaan verslikken! (alleen al bij het zien van wat mams bij heeft?) 😀

    zelf heb ik mij ook danig verslikt, bk!
    jawel, bij het zien van je foto! wat een lekkere hap! 😀

    @ wat een fantastisch beeld schep jij, bk! 😀
    een rode loper van biet? waar haal je het? 😀 😉 😀

    zal ik de wortelkes dan maar een job aanbieden als koninklijke wacht? 😉 of mss beter de komkommers, want die hebben de laatste tijd niet veel meer te doen? 😉

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — juni 1, 2011 @ 22:58 pm | Beantwoorden

  7. Sorry voor dit plakbriefje, ik wou je alleeen even laten weten dat ik weer thuis ben en je lieve, warme wensen méér dan apprecieer! Volgende keer dat ik hier langs kom mag je beslist een iets persoonlijker reactie van mij verwachten hoor! Dikke knuffel, gerdaYD

    Reactie door gerdaYD — juni 2, 2011 @ 6:16 am | Beantwoorden

  8. De twee staan er knap op !

    Reactie door Riet — juni 2, 2011 @ 11:24 am | Beantwoorden

  9. TOP, zouden kleintjes nog niet kunnen zien wat ze eten??
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — juni 2, 2011 @ 18:00 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

