KIEK

september 13, 2010

Polocrosse

Sportieve strijd 🙂

detail uit:

10 reacties »

  1. Geweldige serie Ans … die verbeten koppen en die tong, schitterend!

    Reactie door Monique — september 13, 2010 @ 12:19 pm | Beantwoorden

  2. Het is weer een mooie serie.
    Zouden die paarden dat spel nu net zo mooi vinden als hun berijdsters?
    Of zouden die liever rustig een tochtje door het bos en over de hei maken …?

    Reactie door Jan K. alias Afanja — september 13, 2010 @ 13:10 pm | Beantwoorden

    • Beste Jan K.
      deze paarden maken óók een ridje door het bos. toernooien zijn er 1x in de 3 weken a maand in de periode van april tot september. “thuis” worden de paarden in conditie gehouden door oa ridjes in het bos. wel eens paarden in het veld zien rennen? ik vind polocrosse daar meer op lijken dan dressuur of springen of endurance (40km ridjes in het bos).
      jammer genoeg is de paardensport cultuur in nederland en duitsland niet hetzelfde als engelstalige landen, waar op de pony club spelletjes (oa polocrosse) worden gedaan en men meer gewend is aan paardencontact.

      Reactie door Fleur — september 13, 2010 @ 16:55 pm | Beantwoorden

    • ps. jammer dat u mijn paard niet kent. Die is helemaal gek op deze sport. Een paard kan je zeker niet dwingen om deze sport te doen.

      Reactie door Fleur — september 13, 2010 @ 16:58 pm | Beantwoorden

      • @Fleur:
        Bedankt voor je uitgebreide reactie.
        Mijn kennis over de paardensport reikt niet al te ver. Ik heb slechts enkele keren een paard bereden. Toen dat paard me afwierp op het moment dat ik hem als Goedheiligman wilde bestijgen, heb ik het voor gezien gehouden met paarden. 🙂

        Reactie door Jan K. alias Afanja — september 13, 2010 @ 18:14 pm

  3. Prachtige serie actiefoto’s. Erg leuk om te zien.

    Reactie door Fokkio — september 13, 2010 @ 14:30 pm | Beantwoorden

  4. wauw boomkruiper, ik zit vastgenageld in mijn stoel en die dames zitten “los”in het zadel,

    maai koodnes,ik zou hals nek en nieren breken:-)

    “geweldig” echt geweldig

    Reactie door klaproos — september 13, 2010 @ 15:16 pm | Beantwoorden

  5. Mooie sportieve serie Ans!
    Leuk dit Lacrosse te paard, in mijn Engeland periode stond Lacrosse elke week in de winter op eht rooster.
    groetjes,
    Elmar

    Reactie door Elmar — september 13, 2010 @ 15:27 pm | Beantwoorden

  6. Het oogt als een strijd. Met de tong tussen de tanden.
    Dat is dus de scheids.

    Reactie door Jetske — september 13, 2010 @ 19:52 pm | Beantwoorden

  7. ohhhh .. wat een actie, bk!

    én spanning!

    dat tongske verraadt alles! 😀 😉

    wat ik mij afvraag;
    hoe zit dat met jouw ‘klik’vinger na afloop van zo’n wedstrijd? 😉

    *extra warme zalf achterlaat*

    😉

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — september 13, 2010 @ 22:51 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

