KIEK

september 10, 2010

Lichtspel

Omgeving Wilhelminaoord – Gemeente Westerveld

11 reacties »

  1. :~)) Roodbonte koeien, mijn dag begint goed.

    Reactie door Hendrika — september 10, 2010 @ 7:57 am | Beantwoorden

  2. Ha, ha, dan was je meer naar de z-w hoek afgezakt 🙂
    Mooi gezicht hè die lichtvlekken in het grasland
    En dat oude boompje doet de rest 🙂
    Fijn weekend

    Ps: morgen weer naar H`stede (begrafenis van oude buurvrouw)

    Reactie door marjolein vh pl. — september 10, 2010 @ 8:16 am | Beantwoorden

  3. 🙂
    mijn favoriete dieren toch wel boomkruiper,

    koeien,
    ze ruiken lekker en bovendien zijn ze hééél rustgevend,

    ik kan er uren naar kijken……
    ik kan er uren aan ruiken …
    ehhhhhhh

    nu ja:-)
    je begrijpt wel wat ik bedoel 🙂

    fijn weekend hé

    Reactie door klaproos — september 10, 2010 @ 8:44 am | Beantwoorden

  4. Licht- en donkerbont. In alle opzichten. Mooi gezien Ans.
    Geniet van het weekend maar maak ’t niet te bont!!;-))
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — september 10, 2010 @ 11:39 am | Beantwoorden

  5. Leuk, nog een Drents fotoblog (heb ik zelf ook). Je hebt er mooie foto’s op staan. Ik kom nog eens vaker terug. Groet, Fokkio

    Reactie door Fokkio — september 10, 2010 @ 14:28 pm | Beantwoorden

  6. Het ene lichtspel is het andere niet, dit soort plaatjes verveelt nooi!
    Een tijdje geleden heb ik geprobeerd zulke over het land glijdende lichtpartijen en scahduwen vast te leggen op video.
    ’t Was nog net niet wat ik ervan had verwacht, dus ik mag nog eens op herhaling. 🙂
    Maak er een mooi weekend van!

    Reactie door Jan K. alias Afanja — september 10, 2010 @ 15:43 pm | Beantwoorden

  7. Hallo
    Top foto, voor al die lucht.
    Gr,
    Fred

    Reactie door Fred — september 10, 2010 @ 16:45 pm | Beantwoorden

  8. Een schitterend schouwspel, daar kan je blijven op kijken. Wat een hemelse lucht. Prachtige dieren.

    Reactie door Joke — september 10, 2010 @ 17:56 pm | Beantwoorden

  9. Een geweldig spel. De koeien komen in de schaduwpartij in ieder geval heel mooi uit.

    Reactie door Jetske — september 10, 2010 @ 20:36 pm | Beantwoorden

  10. en de koe .. ze graasde voort! 😀

    fijn weekend, bk!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — september 10, 2010 @ 21:53 pm | Beantwoorden

  11. Koekeloeren gaat koeieloeren. Een Hollandse foto uit Drenthe. Goed getroffen.
    Even zeuren: Een heel dun wit streepje door de voorste koe. Je toestel mist toch hopelijk geen pixels…? Ik weet niet waarmee je fotografeert, maar het is wel een typisch Canonkwaaltje.

    Reactie door tagrijn — september 11, 2010 @ 0:16 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

