KIEK

augustus 18, 2010

Bronnegerstraat

Borger – Drenthe

10 reacties »

  1. wat ben ik blij dat ik in het stro ben blijven liggen, bk, want dit is wéér een hemelse plaat!!!

    ik denk ..

    dat ik deze aan de muren van mijn dromen ga hangen! 😀

    truste, bk!! 😉

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — augustus 18, 2010 @ 23:56 pm | Beantwoorden

  2. ik kan niet zo goed zien of het een hengst of een merrie is maar wat ik wèl zeker weet is dat het absoluut géén nachtmerrie is! 😉

    laat jouw kruisjes allemaal knuffelkes zijn! 😀

    truste, bk!!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — augustus 19, 2010 @ 0:56 am | Beantwoorden

  3. prachtig boomkruiper, in een woord prachtig
    deze dames staan daar heerlijk met elkaar te keuvelen van hóe mooi het leven wel is,
    en hoe aardig hun baas is, en dat ze zelfs vrienden hebben om mee te staan:-)

    heerlijk leven begint bij boomkruiper:-)

    Reactie door klaproos — augustus 19, 2010 @ 7:46 am | Beantwoorden

  4. Mooi sfeerplaat, dat ‘lichtlijntje’ is super!
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — augustus 19, 2010 @ 8:55 am | Beantwoorden

  5. Wat weer een geweldige tegenlichtopname!
    Hier kan ik echt van genieten (en dat doe ik dan ook).

    Reactie door Jan K. alias Afanja — augustus 19, 2010 @ 11:34 am | Beantwoorden

  6. Geweldig, perfecte tegelicht opname.
    Mijn vorige reactie zie ik hierboven niet terug. Probeer het nogmaals.

    Reactie door Jetske — augustus 19, 2010 @ 12:03 pm | Beantwoorden

  7. Wat goed gezien weer. Dat laatste straaltje zonlicht dat nog net een dun lichtlijntje produceert op de buik van het paard. Een heel bijzondere tegenlichtopname.

    Reactie door tagrijn — augustus 19, 2010 @ 19:32 pm | Beantwoorden

  8. Wat mooi dat het licht nog net onder de buik van het paard een streepje geeft.
    De foto is af.

    Reactie door Joke — augustus 19, 2010 @ 20:31 pm | Beantwoorden

  9. Zo….wat mooi
    En de rust die deze plaat uitstraalt…fantastisch !
    En dat `strijkbuiklicht` net….super !

    @ Ja, die z-w hoek is weer totaal anders dan bij jullie

    Reactie door marjolein vh pl. — augustus 19, 2010 @ 21:11 pm | Beantwoorden

  10. Hihi! Ik kom je complimentje retourneren
    Het is hier ook meer als op z’n plek :))))))

    Reactie door ~~Seraka Photography~~ — augustus 20, 2010 @ 23:05 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

