KIEK

juli 26, 2010

Historisch Exloo

‘Op de Kloeten’ Exloo, Drenthe

Roggeoogst

8 reacties »

  1. Via feeds kan ik ‘commentaar toevoegen’, com men taar!!
    Van mij mogen ze dat veranderen in complimenten toevoegen!
    Top Ans, heel mooie portretten. Gr Jan W!

    Reactie door J©NW — juli 26, 2010 @ 14:04 pm | Beantwoorden

  2. maar boomkruipertje toch
    als je bedenkt wat voor werk het geweest is vroeger hé,
    zucht puf stamel en miauw…
    ohh nee da’s wat anders,

    maar zucht steun en puf…..

    oef,wat een genieten heb jij gedaan 🙂

    Reactie door klaproos — juli 26, 2010 @ 16:02 pm | Beantwoorden

  3. Ik vind niet iedere dag woorden om mijn grote bewondering uit te drukken.

    Reactie door Joke — juli 26, 2010 @ 16:31 pm | Beantwoorden

  4. Mooi !
    FIjne avond.

    Reactie door *Garfjeuh* — juli 26, 2010 @ 19:35 pm | Beantwoorden

  5. Vooral foto 3 is een schitterende foto geworden…

    Reactie door H@@Pee — juli 26, 2010 @ 21:39 pm | Beantwoorden

  6. dat ziet er een fantastisch oog uit, bk .. euhh .. een fantastische oogst bedoel ik natuurlijk! 🙂

    het brood gaat eens zo lekker zijn .. 😉

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — juli 26, 2010 @ 22:24 pm | Beantwoorden

  7. Hoewel ik ook de derde foto erg mooi vind, val ik toch met name voor de eerste.
    Ze staan daar alsof ze ter plekke zijn bevroren in een gesprek dat tot nadenken stemt. Heel mooi!

    Reactie door Jan K. — juli 26, 2010 @ 22:50 pm | Beantwoorden

  8. Mooie portretten heb je weer gemaakt.
    Leuk zo terug in de tijd te gaan.
    Zowel in kleur als zw/wit heel mooi.
    groetjes, en prettige zaterdag

    Reactie door keyfo — augustus 6, 2010 @ 20:02 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

