KIEK

juni 28, 2010

Natuurontwikkeling

Lofargebied Drenthe

13 reacties »

  1. Prachtige kleuren Ans. Heerlijke sfeerfoto!
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — juni 28, 2010 @ 21:34 pm | Beantwoorden

  2. the sundown…
    als ik niet al verliefd was, zou ik het nú worden boomkruiper,

    ik heb een flesje witte koel liggen,
    hoe laat spreken we hier af:-)

    OT keramiek,
    lovely hé,
    ik ben er weg van

    Reactie door ♥klaproos — juni 28, 2010 @ 21:54 pm | Beantwoorden

  3. Een gouden foto!

    Reactie door Jetske — juni 28, 2010 @ 22:10 pm | Beantwoorden

  4. goh, bk, wat een ontwikkeling? (en niet alleen van de natuur!) 😉

    ik duik hier het gras in en ga ..

    tja, wat denk je?

    juist, ja! 😉

    *voorlopig niet meer rechtkruip* 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — juni 28, 2010 @ 22:21 pm | Beantwoorden

  5. Wat mooi
    Zowat betoverend
    En ontwikkelen ?…..het is toch al schitterend
    Echt hier kan je wegzwijmelen

    Reactie door marjolein vh pl. — juni 29, 2010 @ 8:13 am | Beantwoorden

  6. Heeel mooi, warme kleuren.
    Om bij weg te dromen.

    Reactie door Anja.M — juni 29, 2010 @ 8:32 am | Beantwoorden

  7. Prachtig!

    Reactie door willy — juni 29, 2010 @ 8:48 am | Beantwoorden

  8. Fantastische tinten in deze prachtplaat!

    Reactie door Marleen — juni 29, 2010 @ 9:41 am | Beantwoorden

  9. Wat heb je de sfeer geweldig gevangen in deze foto Ans! Prachtig dat gouden licht
    over het riet en een erg mooie compositie! Die zou ik aan de muur hangen, kun je
    heerlijk bij wegdromen!

    Reactie door Monique — juni 29, 2010 @ 12:41 pm | Beantwoorden

  10. Prachtig, wat een mooie zomers foto

    Reactie door antsje — juni 29, 2010 @ 13:41 pm | Beantwoorden

  11. Heerlijk, die gouden gloed over het water.
    Een plekje en een moment om lekker weg te dromen …

    Reactie door Jan K. — juni 29, 2010 @ 20:34 pm | Beantwoorden

  12. Prachtige sfeervolle foto, met mooie kleuren! 🙂
    groetjes,
    Elmar

    Reactie door Elmar — juni 29, 2010 @ 21:13 pm | Beantwoorden

  13. Waauuuwwww goed dat ik op mijn stoel zat als al dat mooi goudlicht op me afkwam!

    Reactie door Joke — juni 29, 2010 @ 21:20 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

