KIEK

maart 22, 2010

Lente

Lofargebied – Drenthe

12 reacties »

  1. het geel met het blauw ..

    ’t komt heel zomers over!

    wat zeg je??

    lente?

    oei, heb ik een seizoen overgeslagen? 😀

    lenterusten, bk! 😉

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 22, 2010 @ 0:48 am | Beantwoorden

  2. *soepballeke aan je dromen hang* 😉

    ik voorspel een lekkere nacht!

    droom soeps .. 😀

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 22, 2010 @ 1:05 am | Beantwoorden

  3. mmmm
    ja boomkruiper,
    met dat warme windje van jou erbij 🙂
    hihi
    ik voel me hier liggen in een lentezonneke,
    zalig…..

    dank je wel

    Reactie door ♥ klaproos — maart 22, 2010 @ 7:59 am | Beantwoorden

  4. Wat een kleuren en een mooie compositie.
    Je hoeft niet ver weg om mooie foto’s te maken als je net als jij de mooie dingen in de omgeving ziet.

    Reactie door Bep — maart 22, 2010 @ 9:04 am | Beantwoorden

  5. Echt Ikea….geel en blauw :-))
    Hoe kom ik daar nu bij …
    Zo`n mooi lentelandschap met een zweeds warenhuis vergelijken…
    …..ja de kleuren dus :- ))

    Reactie door marjolein vh pl. — maart 22, 2010 @ 11:47 am | Beantwoorden

  6. Het is en wordt lente.De natuur wordt weer mooi

    Reactie door antsje — maart 22, 2010 @ 12:41 pm | Beantwoorden

  7. Mooie uitsnede van het zonnige Drentse landschap.
    Ik zag zaterdag toch echt heel andere luchten boven Drenthe …

    Reactie door Jan K. — maart 22, 2010 @ 14:47 pm | Beantwoorden

  8. Waar jij woont heerst er toch een speciaal licht, of doe je er iets speciaal mee? Weer een knapperd.

    Reactie door Joke — maart 22, 2010 @ 19:23 pm | Beantwoorden

  9. Ik heb geen idee waar het ligt 😉
    Maar goed kom hier ook niet vandaan, ga eens opzoeken.
    Ziet er mooi uit.
    Lijkt me heerlijk met mooi weer aan de waterkant.
    Groetjes.

    Reactie door keyfo — maart 22, 2010 @ 20:32 pm | Beantwoorden

  10. Wat een bijzonder project is dat Lofar Gebied. Ik had eerst even op internet gezocht wat het precies inhield.
    Lekker veel water op de foto. 🙂

    Reactie door Jetske — maart 22, 2010 @ 20:47 pm | Beantwoorden

  11. Prachtig mooi blauw! Zo blauw!
    groetjes,
    Elmar

    Reactie door Elmar — maart 22, 2010 @ 21:20 pm | Beantwoorden

  12. Mooie kleurencombi, maar het is er nog geen voorjaar!

    Reactie door tagrijn — maart 23, 2010 @ 20:38 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

