KIEK

maart 7, 2010

Ontmoeting …

Buitengebied Borger – Drenthe

13 reacties »

  1. Je hebt er even op moeten wachten, maar nu heb ja dan toch je reeën kunnen kieken.
    Vooral de eerste foto vind ik mooi, de tweede lijkt wel een zoekplaatje. 🙂

    Reactie door Jan K. — maart 7, 2010 @ 17:09 pm | Beantwoorden

  2. Mooi gevangen die spiegeltjes. 😉
    Vanmiddag zagen we al wandelend nabij Havelte ook drie reeën langs sprinten…de oorzaak een loslopende hond. Die arme beestjes.

    Reactie door Jetske — maart 7, 2010 @ 17:35 pm | Beantwoorden

  3. ohhhhhh
    en wat voor een,
    mijn hart staat altijd even stil bij het zien van deze diertjes, zo rank en slank, ze doen me erg denken aan mijn ouders….
    niet vanwege hun lijn:-) als wel dat die altijd zo blij waren als ze er een zagen:-)

    mijn vader moest wegens ziekte met vervroegd pensioen en dan ging mijn moeder hem rondrijden door zijn geliefde bosse,
    “hertjes kijken ” zeiden ze dan:-)

    tot op de dag van vandaag deel ik die liefde:-)

    Reactie door ♥ klaproos — maart 7, 2010 @ 18:45 pm | Beantwoorden

  4. Garppig dat herten ook altijd ‘mensjes kijken’. De eerste foto is prachtig met het strijklicht erover.

    Reactie door tagrijn — maart 7, 2010 @ 20:17 pm | Beantwoorden

  5. Zeker voor ‘ons stadsmensen’ is dit zo bijzonder.
    Zelfs bij een foto voel je dat je soms even de adem inhoudt.
    Super Ans, no 1 is een prachtige uitsnede geworden. Top!
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — maart 7, 2010 @ 21:42 pm | Beantwoorden

  6. ik hou mijn adem in en hoop dat ze mij niet gezien hebben, want ik zou niet willen dat ze zouden gaan lopen. 😉

    wat ben jij een geluksvogel, bk!!

    hier kunnen geen 10 karnavalstoeten tegenop! 😉

    wonderlijk!!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — maart 7, 2010 @ 23:27 pm | Beantwoorden

  7. Adembenemend is dat he, als je ze ineens tegenkomt! Weet nog dat ik mijn eerste ree tussen de
    mais tegenkwam en we dachten in eerste instantie dat het een Ierse Setter was 🙂 Erg mooi
    vastgelegd, vooral die eerste met het oplichtende ree tegen het donkere bos is een plaatje!

    Reactie door Monique — maart 8, 2010 @ 4:28 am | Beantwoorden

  8. Dat is je adem inhouden als je dit in werkelijkheid ziet.
    Ze zitten hier ook in de grienten, ze zijn me steeds te vlug af om ze te fotograferen.

    Reactie door Bep — maart 8, 2010 @ 9:57 am | Beantwoorden

  9. Ik heb ook al het geluk gehad om ze te zien dit jaar. Prachtig is het…

    Reactie door tijdtussendoor — maart 8, 2010 @ 12:12 pm | Beantwoorden

  10. Wat mooi, daar word je toch altijd stil van hè ?
    Zoveel schoonheid tesaam :))

    Reactie door marjolein vh pl. — maart 8, 2010 @ 14:52 pm | Beantwoorden

  11. dit zijn de mooiste foto’s, die reeën zo overduidelijk in hun eigen omgeving. Prachtig en vertederend. Overigens vind ik ook je maïs-foto heel erg mnooi

    Reactie door Margrietgeniet — maart 8, 2010 @ 16:17 pm | Beantwoorden

  12. Het blijft een bijzonder moment als je oog in oog komt te staan met deze ranke elegante dieren!
    groetjes,
    Elmar

    Reactie door Elmar — maart 8, 2010 @ 19:56 pm | Beantwoorden

  13. Als ik er tegen kom kan mijn dag al niet meer stuk.
    Laat staan wanneer ik ze dan nog eens mooi kan fotograferen zoals hier…

    Reactie door Koen — maart 15, 2010 @ 8:40 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

