KIEK

februari 27, 2010

Struiksprinkhaan

Juni 2009, Drenthe

15 reacties »

  1. oei……
    da’s een héél zomersefoto van die nymphe boomkruiper,
    het wit verblind m’n ogen:-)

    ik denk dat ik je nu begrijp……

    maak er een heel fijn weekend van….
    slaap lekker

    Reactie door ♥ klaproos — februari 27, 2010 @ 1:16 am | Beantwoorden

  2. Hij is een beetje verdwaald,
    maar perfect terechtgekomen. Top!
    Heb een mooi weekend. Gr Jan W

    Reactie door J©NW — februari 27, 2010 @ 9:40 am | Beantwoorden

  3. Ik kijk van nu af aan niet meer achterom naar de regen buiten, maar blijf gewoon naar het scherm kijken , naar je prachtige foto met een mooie zomerse kleurencombinatie. 🙂

    Reactie door Jetske — februari 27, 2010 @ 12:20 pm | Beantwoorden

  4. Als ik dit plaatje zo zie, dan kan het me niet snel genoeg voorjaar worden … heerlijk!

    Reactie door Jan K. — februari 27, 2010 @ 12:50 pm | Beantwoorden

  5. Mooi!

    Reactie door Gelkinghe — februari 27, 2010 @ 12:56 pm | Beantwoorden

  6. Ik denk ik ga nog eens koekeloeren en dat is me goed bekomen 😉
    Jeetje wat een prachtige foto.
    Kleuren knallen van mijn scherm.
    Zo mooi ziet het er hier niet uit helaas.
    gezellige zondag en groetjes

    Reactie door Tiny — februari 27, 2010 @ 17:22 pm | Beantwoorden

  7. Geweldig hoe de margriet en de sprinkhaan tegen die blauwe lucht afsteekt.
    Ik heb genoten van de foto’s op je site.
    Kom zeker nog eens terug.

    Gr Marja

    Reactie door Marja — februari 27, 2010 @ 21:32 pm | Beantwoorden

  8. prachtig, bk, zowel het simpele bloemeke als het gesofiticeerd beestje! 🙂

    jij laat hiermee het zomerzonneke op mijn bolleke schijnen! 😀

    zonnige zondag,

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — februari 27, 2010 @ 23:26 pm | Beantwoorden

  9. Was het maar vast weer zo vér. Juni…………..mmmmmm. Ik krijg visioenen van thee in de tuin met een boek erbij en fietsen na het eten. Mooie foto, je wordt er vanzelf happy van.

    Reactie door Annette — februari 28, 2010 @ 15:30 pm | Beantwoorden

  10. Schitterende kleurrijke foto, maar ben toch blij dat je me niet vraagt tien keer achterelkaar heel vlug struiksprinkhaan te zeggen.

    Reactie door tagrijn — februari 28, 2010 @ 18:53 pm | Beantwoorden

  11. Goed idee om zo’n zonnige foto te plaatsen. Het is hier verschrikkelijk weer, het gaat te keer, brrrrrrr.
    Groetjes

    Reactie door willy — februari 28, 2010 @ 21:05 pm | Beantwoorden

  12. Ooh…wat ziet dit er lekker zonnig uit!!!
    Zoiets fleurigs kunnen we wel gebruiken vandaag.

    Reactie door Ria — februari 28, 2010 @ 23:11 pm | Beantwoorden

  13. Wow wat een schoonheid deze foto.
    Net zoals de sneeuwuil hiervoor ook al zo’n beauty en op een bijzondere manier genomen.
    Stomme vraag misschien,heb je die van zo dichtbij kunnen nemen of met een telelens.

    Reactie door Bep — maart 1, 2010 @ 9:47 am | Beantwoorden

  14. Wat een prachtige foto! Een spektakel van kleuren, erg mooi!

    Reactie door Monique — maart 1, 2010 @ 16:03 pm | Beantwoorden

  15. Jeetje! Mooi zeg! Super gelukt! Mooie kleuren, echt zomers!

    Reactie door Bianca — maart 13, 2010 @ 12:09 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

