KIEK

februari 16, 2010

Anno 1868

Drouwen Alinghoek, Drenthe

11 reacties »

  1. Wat een mooie statige boerderij, waar je zuinig op moet zijn.

    Reactie door antsje — februari 16, 2010 @ 14:22 pm | Beantwoorden

  2. Prachtig deze oude boederij in een winterslandschap!
    groetjes,
    Elmar

    Reactie door Elmar — februari 16, 2010 @ 14:40 pm | Beantwoorden

  3. Wat een prachtige boerderij, Drenthe is een provincie om zuinig op te zijn!

    Reactie door Monique — februari 16, 2010 @ 17:41 pm | Beantwoorden

  4. schitterende boerderij
    ik zou er dolgraag wonen
    wat buxushaagjes en een paar leilinden voor de deur
    -zucht!- ik zie het helemaal zitten 🙂

    Reactie door ~~Seraka Photography~~ — februari 16, 2010 @ 17:43 pm | Beantwoorden

  5. Zou er binnen ook wel eens een kijkje wilen nemen.
    Mooie boerderijen zoals er zovelen staan.
    Zou er ook wel willen wonen, heerlijk de rust en het uitzicht.

    Reactie door keyfo — februari 16, 2010 @ 18:53 pm | Beantwoorden

  6. Wat een prachtige statige boerderij
    Was altijd mijn wens nog eens !!

    Reactie door marjolein vh pl. — februari 16, 2010 @ 19:36 pm | Beantwoorden

  7. Wt maagdelijk wit! Die mensen zijn na 1868 zeker de deur niet meer uit geweest?

    Reactie door tagrijn — februari 16, 2010 @ 21:07 pm | Beantwoorden

  8. Heerlijk, heldere foto.
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — februari 16, 2010 @ 21:28 pm | Beantwoorden

  9. ongelooflijk dat dit oudje er nog zooooo jong uitziet! 🙂

    als stenen konden praten .. 😉

    @ mijn neusje krult van je lieve reakties, bk!
    wat heb ik daarvan genoten ..

    dankjewel!!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — februari 16, 2010 @ 23:22 pm | Beantwoorden

  10. prachtig boomkruiper,
    echt prachtig mooi,
    en ik denk dat het hier in de lente zomer eén herfst óók héél mooi is,
    echt een 4 seizoenen huis:-)

    maak er een heerlijke woensdag van hé.

    Reactie door klaproos — februari 17, 2010 @ 8:07 am | Beantwoorden

  11. Mijn leukste vakantie bracht ik als kind door op zo’n boerderij in Drenthe (Dwingeloo). Ik krijg er heimwee van. Wat een lol hadden wij stadskinderen daar. Prachtige foto weer. Die van dat sluisje trouwens ook.

    Reactie door Annette — februari 17, 2010 @ 9:49 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

