KIEK

mei 2, 2008

Schaapherder Drenthe

14 reacties »

  1. Lijkt me echt een natuurmens, heel relaxt … mooi portret en zw/w-omzetting. Er straalt een rust van de foto uit … heel mooi.

    Reactie door MoniqueSamui — mei 2, 2008 @ 7:33 am | Beantwoorden

  2. die ziet er tevreden uit ..
    mooie bewerking ..
    heb even bij gekeken hoor
    heel de kudde was al vertrokken
    zag de geiten ertussen opduiken
    prachtserie 😉
    fijn weekend !

    Reactie door lenie — mei 2, 2008 @ 8:04 am | Beantwoorden

  3. Dit is echt zo’n portret wat in zw/wit mooier uitkomt.
    Hij zit ervan te genieten zo te zien.
    Hj heeft alles onder controle.
    Gezellige weekend met hopelijk veel zon 🙂
    Groetjes.

    Reactie door Tiny — mei 2, 2008 @ 8:47 am | Beantwoorden

  4. Deze vind ik prachtig mooi!

    Reactie door Caroline — mei 2, 2008 @ 13:24 pm | Beantwoorden

  5. Mooi zo in het zwart / wit. Hij geniet van de rust volgens mij

    Reactie door antsje — mei 2, 2008 @ 14:35 pm | Beantwoorden

  6. Ans, helaas loop ik vreselijk achter met mijn reacties, maar ik heb daarnet al een hele tijd intens zitten genieten van alle prachtige foto’s die voor mij nieuw zijn. Mijn conclusie luidt, dat het wonen in een dorp niet alleen een “vervanging is voor een geweten” (die is niet van mij maar wel leuk), maar vooral een feest van gemeenschapszin en volgens mij lang niet alleen met Koninginnedag! Fantastisch vastgelegd door jou!

    Reactie door Corrie — mei 2, 2008 @ 15:30 pm | Beantwoorden

  7. Pima keuze om dit beeld in zwart-wit om te zetten! Heel knap portret!

    Reactie door Fotogeniek Belgie (Koen) — mei 2, 2008 @ 16:19 pm | Beantwoorden

  8. Mooi portret, komt goed uit in zwart/wit!

    Reactie door Sylvia — mei 2, 2008 @ 21:44 pm | Beantwoorden

  9. Deze is heel mooi in zwart/wit.
    Prachtig, zoals de hand om de stok zit,
    je hebt op het juiste moment afgedrukt.
    Fijn weekend gewenst.

    Reactie door thea — mei 2, 2008 @ 21:46 pm | Beantwoorden

  10. Super foto’s!
    Ik kan niet kiezen welke ik de mooiste vind,
    de foto in kleur of zwart/wit, ze zijn beide
    prachtig! Zo te zien een herder die geniet van
    zijn beroep!

    Fijn weekend,
    beuzeblaadje
    OT: Helaas niet in Borger geweest!
    Hemelvaartsdag alweer in Drenthe geweest, toen in
    Assen bij het Drents Museum en in Wittelder!

    Reactie door beuzeblaadje — mei 2, 2008 @ 23:07 pm | Beantwoorden

  11. Mooi, dat je die karakteristieke kop even in zwartwit hebt omgezet.

    Reactie door Jan K. — mei 4, 2008 @ 19:45 pm | Beantwoorden

  12. On-ge-loof-lijk mooie foto. Een karakterkoppeke. Top !!

    Reactie door Jan — mei 5, 2008 @ 21:48 pm | Beantwoorden

  13. Beeldschone foto! Deze man geniet van het leven!

    Reactie door Berthi — mei 6, 2008 @ 0:34 am | Beantwoorden

  14. Wat een geweldige foto de schaapsherder zit daar ontspannen en kijkt volgens mij tevreden naar zijn kudde Super.
    Bep

    Reactie door Bep Agterberg — mei 8, 2008 @ 9:07 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

