KIEK

januari 3, 2013

Hemels! (2)

an5

Rietganzen – Lofarzone (Dr.)

an4a

9 reacties »

  1. Gelukkig Nieuwjaar
    Dank je wel voor je berichtjes,

    hemels boomkruiper,
    we gaan weer genieten ene jaar lang van jou mooie foto’s hé,

    lieve groet

    Reactie door klaproos — januari 3, 2013 @ 10:34 am | Beantwoorden

  2. Zo met twee foto’s kies ik voor nr 2. Een hoog Eschergehalte en daar hou ik wel van….
    Gr Jan W

    Reactie door J©NW — januari 3, 2013 @ 11:02 am | Beantwoorden

  3. Vooral de donkere silhouetten in volle vlucht op de tweede foto doen het erg goed!

    Reactie door Jan K. alias Afanja — januari 3, 2013 @ 11:27 am | Beantwoorden

  4. Vooral die onderste vind ik heel mooi !

    Reactie door Geedebee — januari 3, 2013 @ 12:33 pm | Beantwoorden

  5. Las ik nu niet dat er bijna nergens ganzen te zien waren..Hier krioelt het er wel van.
    Blijkbaar weet jij die plekjes te vinden.

    Reactie door natuurfreak — januari 3, 2013 @ 14:03 pm | Beantwoorden

  6. Als je naar de onderste foto kijkt, verbaast het je dat ze niet in botsing komen.
    Daar moet je natuurlijk wel bedenken dat op de foto het driedimensionaal aspect niet is te zien.
    Ik vind het een mooie originele uitvoering van een vlucht ganzen.

    Reactie door Jetskefotografie — januari 3, 2013 @ 18:16 pm | Beantwoorden

  7. Wat mooi die ganzen, schitterend

    Reactie door Mijnnikonenik — januari 3, 2013 @ 18:28 pm | Beantwoorden

  8. Foto 2 is in één woord schitterend

    Reactie door marjolein vd fotokraam — januari 3, 2013 @ 21:35 pm | Beantwoorden

  9. enof dit hemels is!

    ik verdenk je er zelfs van dat jij een ommetje gemaakt hebt naar de eendenhemel? 😉

    s c h i t t e r e n d e silhouetten, om van de gouden hemel nog maar te zwijgen!!!

    Reactie door curieuzeneuzemosterdpot — januari 4, 2013 @ 23:45 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.